Sveriges värsta bilförare

Såg just på Sveriges värsta bilförare så jäkla kul :D
Jag bestämde mig därför för att lägga upp att klipp därifrån(gammal säsong tror jag)
Hittade ett as kul klipp där Gurkan ska åka igenom en biltvätt, garva ihjäl mig ;> HAHAH
VIDEON
Ett skämt också såklart:
- Vet ni hur man sänker en norsk ubåt?
- Nej!?
- Man simmar ner och knackar på...
- Vet ni hur man sänker den en gång till?
- Nej!?
- Man simmar ner och knackar på. Då öppnar norsken och säger:
- Nä du den här gången går jag inte på det...
Herrå // Lisa ThePro•••

Kommentarer
Postat av: dersim

HAHHAHA! :D <33 skiiiit nice blogg!

2011-02-18 @ 09:01:23
URL: http://tjejjornah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0