stukat lillfinger buhu

Tjenare alla mobbade fans!
Idag på gympan kastade en tjej i min klass en boll till mig och när jag skulle ta emot den så blev det helt cp så mitt lillfinger är stukat. Det är därför jag inte tränade idag. Nu är det jättesvullet och blått... disgusting
Några blondin skämt

Vad är fördelen med att gifta sig med en blondin?
- Man får parkera på handikappsplatser.

Vad gjorde blondinen som fick tvillingar?
- Gick ut och letade efter den andra pappan!

Varför har blondiner ljust hår?
- Det är deras enda chans att bli kallade ljushuvuden.

Vad fick blondinen som stal en almanacka?
- 12 månader.

Vad gör du om en blondin kastar en granat mot dig?
- Drar ur säkringen och kastar tillbaka den.

 

/ElinProPro ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0