Morgonskratt :D

Tjenaa, tjena alla som gillar skoj!!
Dags att börja dagen med lite skratt kanske? OFC it is!
En dag som börjar med skratt är en bättre dag, true story(barney phrase)
Idag börjar vi alltså dagen med en liten mobbvideo till alla som älskar att skratta åt andra ;D
Tips: mobbvideos är alltid roligare med en kompis ;) SANT!!
Eftersom jag är lite trög och ingen har lärt mig så får ni klicka på länken istället för att se videon här men det går väl bra hoppas jag ;P

Och en liten bild på mig som TheMobbadSkogsmulle!



Förresten om ni har en video, bild, ett citat eller vad som helst ni tycker är värt att mobba är det bara att i kommentarerna berätta vad ni vill mobba! Tipsa oss :D
// Lisa thefunniest•••

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0