Haj haj blåbärspaj!

HalloO my lovely readers!!
Idag skapade jag en ny kategori: DagensPRO !!
Kategorin för extra proffsiga saker :D
Har faktisk en  person idag "vem?" undrar ni då jo *trumvirvel*
Frida i min klass Wohoo!! Grattis ;)
För att?
Hon fick VG- på en No-lab med typ tre rader :O
(kocko lärare? Ja rättså) ;]
Presic som i alla andra kategorier så kan ni skicka in tips och råd :) SO DO IT!!
Om ni inte vet så är våra kategorier:
*Dagens mobbad
*Myglare
*Dagens skämt (ska skapas)
*DagensPRO

Förresten här kommer ett skämt jag hittade idag:
-Pappa, vad är det som går och går men aldrig kommer någonstans?
-Klockan.
-Nej, farfar som har fastnat med hängslena i sänggaveln.
HAHAHA så jävla kul jag föreställer mig en gammal gubbe som bara går och går och inte fattar att han har fastnat i sängen Haha :D
See you later aligator // Lisa ThePro•••

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0