Bloggo pausing!

Tja Allihopa!!
Igår hade vi alla (utom Ella) tävling hela dan så vi hann inte skriva nåt men idag är vi TILLBAKS! Yeay.
Aja som ni vet har jag bara vissa failade skills inom bloggen (ingen har lärt mig okej...) så jag kan fortfarande inte lägga ut en video som syns här utan man måste klicka på enn länk -.-'.
Lägger iaf ut en video som länk här checka in!! Kul video faktiskt ;) Ofc it is (Emelies och mitt internskämt)
Tänkte lägga ut lite skämt också :D kulkul...
1. Vet du varför norrmännen alltid sitter på första raden i biosalongen???
- Nej???
- För dom vill se filmen först!!!
2. Varför har Norrmännen öppen dörr när dom sitter på toan?

Svar: För att ingen ska kunna titta in i nyckelhålet!

3. - Varför använde aldrig blondinen sina vattenskidor?
- Hon kunde inte hitta en tillräckligt brant sjö!!!

4. Alla barnen hade massa saker förutom madde, för en väska var det enda hon hade. (Till maddepro)

5. Alla barnen hade vänner utom Hektor för hans pappa var rektor!

6. Q: - När fyller du år?
A: - 28 februari.
Q: - Vilket år?
A: - Varje år.


Q: - Den här medicinen du tar, påverkar den ditt minne?
A: - Ja.
Q: - På vilket sätt?
A: - Jag glömmer saker.
Q: - Kan du ge oss ett exempel på något du har glömt?
A: - ... Det kan jag inte komma ihåg...


Q: - Alla dina svar måste vara muntliga. Så, vilken skola gick du på?
A: - Muntliga.


Q: - Hur gammal är din son?
A: - Ja du... Antingen 46 eller 47...
Q: - Och han bor hos dig?
A: - Ja.
Q: - Hur länge har han gjort det?
A: - I 49 år.


Q: - Vad var det första din man sa till dig när han vaknade den morgonen?
A: - Cathy, var är jag?
Q: - Och varför gjorde det dig upprörd?
A: - Jag heter Susan.


Q: - Stämmer det att du var närvarande när detta foto togs på dig?
A: - Öh... Ja...
Q: - Och du var kvar på restaurangen tills du gick därifrån, är det korrekt?


Q: - Din son blev så att säga "tillverkad" den 8 augusti förra året.
A: - Ja.
Q: - Minns du vad du gjorde vid det tillfället?


Q: - Doktorn, hur många obduktioner har du utfört på döda kroppar?
A: - Alla mina obduktioner är utförda på döda kroppar.
Q: - Jaså det säger du!? Kommer du ihåg tiden då du skar upp mannen i fråga?
A: - Obduktionen började 13:20.
Q: - Och mannen var död då du började?
Good day... I said Good day ;D // Lisa TheSkämtPro•••


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0